ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних міжрегіональних управлінь у 2025 році
21 квітня 2025ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних міжрегіональних управліньу І кварталі 2025 року
У I кварталі 2025 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 3864 звернення громадян, з них 145 – колективних, у яких звернулися 5275 громадян.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
- 1856 звернень (48,04% від загальної кількості) від громадян поштою/електронною;
- 180 звернень (4,67%) – отриманих під час особистого прийому громадян;
- 39 звернень (1,02%) надійшло через уповноважену особу;
- 361 звернення (9,35%) – через органи влади;
- 1427 звернень (36,92%) – від інших органів, установ, організацій.
Стосовно результатів розгляду звернень громадян слід зазначити, що станом на 15.04.2025 року розглянуто (надано відповіді та роз’яснення) на 3241 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 144 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 35 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 11 звернень; у стадії розгляду – 433 звернення.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.