ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних міжрегіональних управлінь у 2024 року
17 квітня 2024ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних міжрегіональних управлінь у І кварталі 2024 року
У I кварталі 2024 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 3954 звернення громадян, з них 131 – колективне, у яких звернулися 5362 громадянина.
Із зазначеної кількості звернень:
- 1792 письмових звернень (45,32% від загальної кількості);
- 216 звернень (5,46%) – отриманих під час особистого прийому громадян;
- 49 звернення (1,24%), що надійшли через уповноважену особу;
- 392 звернень (9,91%) – через органи влади;
- 1505 звернень (38,07%) – від інших органів, установ, організацій.
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.04.2024 року розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 3371 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 143 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 16 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 5 звернень; у стадії розгляду – 419 звернень.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у ІІ кварталі 2024 року
У ІI кварталі 2024 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 4010 звернень громадян, з них 86 – колективних, в яких звернулось 5220 громадян.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
– від громадян поштою (електронною поштою) – 1735 (43,3% від
загальної кількості);
– звернень, отриманих під час особистого прийому – 157 (3,9%);
– звернень, що надійшли через уповноважену особу – 55 (1,4%);
– через органи влади – 397 (9,9%), з них 50 звернень від Кабінету Міністрів України;
– від інших органів, установ, організацій – 1666 (41,5%).
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 12.07.2024 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 3428 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 132 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 23 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 12 звернень; на стадії розгляду – 415 звернень.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.