ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у 2020 році
15 травня 2020Держпраці реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи.
Держпраці діє відповідно до Конституції України, законів України та на підставі Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96.
На офіційному веб-сайті Держпраці розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Держпраці, форма та порядок подання запитів на інформацію, розпорядником якої є Держпраці та її територіальні органи, форма для подання електронних звернень громадян до Держпраці, контактна інформація щодо посадових осіб Держпраці
ДОВІДКА
про роботу із зверненнями громадян, які надійшли
до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів
у І кварталі 2020 року
У I кварталі 2020 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 9960 звернень громадян, з них 407 – колективні, у яких звернулися 14366 громадян.
Із зазначеної кількості звернень:
- 2751 письмове звернення (27,62% від загальної кількості);
- 1113 звернень (11,17%) – отримані під час особистого прийому громадян;
- 154 звернення (1,55%) надійшли через уповноважену особу;
- 1950 звернень (19,58 %) – через органи влади;
- 238 звернень (2,39 %) – через засоби масової інформації;
- 3754 звернення (37,69%) – від Державної установи „Урядовий контактний центр”.
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.04.2020 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 7696 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 455 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 84 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 119 звернень; на стадії розгляду – 1606 звернень.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
ДОВІДКА
про роботу із зверненнями громадян, які надійшли
до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів
у ІІ кварталі 2020 року
У ІI кварталі 2020 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 9188 звернень громадян, з них 375 – колективних, у яких звернулися 12989 громадян.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
- письмових звернень – 2772 (30,17% від загальної кількості);
- звернень, отриманих під час особистого прийому – 268 (2,92%);
- звернень, що надійшли через уповноважену особу – 110 (1,20%);
- через органи влади – 1980 (21.55%), з них 36 звернень від Кабінету Міністрів України;
- через засоби масової інформації -299 (3,25 %);
- від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 3759 (40,91%).
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.07.2020 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 6860 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 476 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 83 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 106 звернень; на стадії розгляду – 1663 звернення.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
ДОВІДКА
про роботу із зверненнями громадян, які надійшли
до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів
у ІІІ кварталі 2020 року
У ІIІ кварталі 2020 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 12592 звернення громадян, з них 531– колективне, у яких звернулися 18401 громадянин.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
Стосовно результатів розгляду звернень потрібно зазначити, що станом на 15.10.2020 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 9866 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 641 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 127 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 156 звернень; у стадії розгляду – 1802 звернення.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
ДОВІДКА
про роботу із зверненнями громадян, які надійшли
до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів
у ІV кварталі 2020 року
У ІV кварталі 2020 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 10920 звернень громадян, з них 387 – колективних, у яких звернулися 14984 громадянина.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
- письмових звернень – 3347 (30,65% від загальної кількості);
- звернень, отриманих під час особистого прийому – 613 (5,62%);
- звернень, що надійшли через уповноважену особу – 184 (1,68%);
- через органи влади – 2171 (19,88%), з них 38 звернень від Кабінету Міністрів України;
- через засоби масової інформації – 271 (2,48 %);
- від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 4334 (39,69%).
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.01.2021 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 8202 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 538 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 95 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 141 звернення; у стадії розгляду – 1944 звернення.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
ДОВІДКА
про роботу із зверненнями громадян, які надійшли
до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів
за 2020 рік
Робота зі зверненнями громадян у Держпраці та її територіальних органах спрямована на забезпечення громадян їх конституційного права на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог чинного законодавства.
У 2020 році до Держпраці та її територіальних органів надійшло 42 660 звернень громадян, з них 1700– колективних, у яких звернулися 60 740 громадян.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
- письмових звернень – 13057 (30,61% від загальної кількості);
- звернень, отриманих під час особистого прийому – 2799 (6,56%);
- звернень, що надійшли через уповноважену особу – 625 (1,47%);
- через органи влади – 8900 (20,86%), з них 457 звернень від Кабінету Міністрів України;
- через засоби масової інформації – 1084 (2,54 %);
- від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 16195 (37,96%).
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.01.2021 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 37695 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 2110 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 389 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 522 звернення; у стадії розгляду – 1944 звернення.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.