gov.ua Державні сайти України
Пошук

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у 2021 році

28 травня 2021

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органіву І кварталі 2021 року

У I кварталі 2021 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 11625 звернень громадян, з них  517 – колективні, у яких звернулися 18442 громадян.

Із зазначеної кількості звернень:

  • 3662 письмових звернень (31,50% від загальної  кількості);
  • 637 звернень (5,48%) – отримані під час особистого прийому громадян;
  • 112 звернень (0,96%), що надійшли через уповноважену особу;
  • 2355 звернень (20,26%) – через органи влади;
  • 329 звернень (2,83%) – через засоби масової інформації;
  • 4530 звернень (38,97%) – від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.04.2021 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 8809 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 410 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 98 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 153 звернення; на стадії розгляду – 2155 звернень.

Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.

Територіальними органами Держпраці також забезпечено відповідні умови для реалізації громадянами конституційного права на звернення та особистий прийом.