gov.ua Державні сайти України
Пошук

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у 2021 році

28 травня 2021

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органіву І кварталі 2021 року

У I кварталі 2021 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 11625 звернень громадян, з них  517 – колективні, у яких звернулися 18442 громадян.

Із зазначеної кількості звернень:

  • 3662 письмових звернень (31,50% від загальної  кількості);
  • 637 звернень (5,48%) – отримані під час особистого прийому громадян;
  • 112 звернень (0,96%), що надійшли через уповноважену особу;
  • 2355 звернень (20,26%) – через органи влади;
  • 329 звернень (2,83%) – через засоби масової інформації;
  • 4530 звернень (38,97%) – від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.04.2021 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 8809 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 410 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 98 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 153 звернення; на стадії розгляду – 2155 звернень.

Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.

Територіальними органами Держпраці також забезпечено відповідні умови для реалізації громадянами конституційного права на звернення та особистий прийом.

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів у ІІ кварталі 2021 року

У ІI кварталі 2021 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 10140 звернень громадян, з них  479 – колективних.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:

  • письмових звернень – 3050 (30,08% від загальної  кількості);
  • звернень, отриманих під час особистого прийому – 532 (5,24%);
  • звернень, що надійшли через уповноважену особу – 162 (1,60%);
  • через органи влади – 2039 (20,11%), з них 46 звернень від Кабінету Міністрів України;
  • через засоби масової інформації – 270 (2,66 %);
  • від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 4087 (40,31%).

 

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.07.2021 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 7854 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 352 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 97 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 132 звернення; на стадії розгляду – 1705 звернень.

Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.