Відбулося чергове засідання Громадської ради при Державній службі України з питань праці
17 березня 2021У Держпраці 12 березня відбулося чергове засідання Громадської ради при Державній службі України з питань праці.
Під час засідання було обговорено стан травматизму в Україні та розглянуто проєкти нормативних актів.
Про стан виробничого травматизму в Україні за 2020 рік у різних галузях економіки, а також про основні події і причини виникнення нещасних випадків на виробництві та план заходів Держпраці щодо його зменшення доповів Олег Гнатюк – начальник управління інспекційної діяльності Держпраці.
Про План заходів із відзначення у 2021 році Дня охорони праці в Україні під девізом «Передбачати, готуватися та реагувати на кризи – ІНВЕСТУЙМО ЗАРАЗ У СТІЙКІ СИСТЕМИ БЗР», а також щодо перегляду редакції підпункту 7 пункту 5 Порядку здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 №823 доповів Володимир Гончарук – директор департаменту з питань праці Держпраці.
Олександр Ігнатов – заступник директора департаменту – начальник відділу нагляду в металургії, машинобудуванні та енергетиці департаменту нагляду в промисловості і на об’єктах підвищеної небезпеки Держпраці доповів про розгляд проєкту наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці».
Також члени Громадської ради розглядали питання щодо проєкту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про Державну службу України з питань праці»; законопроєкту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо визначення поняття трудових відносин та ознак їх наявності» зареєстрованого у Верховній Раді України за № 5054; проєкту Закону України «Про безпеку та здоров’я працівників на роботі»; пропозицій щодо змін до наказу Держнаглядохоронпраці від 26 січня 2005 року №15 «Типове положення про проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці».