gov.ua Державні сайти України
Пошук

Упродовж 2019 року до ГУ Держпраці у Київській області надійшло 6587 звернень громадян

20 січня 2020

У період з 2 січня по 31 грудня 2019 року до сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держпраці у Київській області надійшло 6587 звернень громадян. З них на урядову «гарячу лінію» – 2572, за дорученням Держпраці України – 1422, поштою – 1794, особисто – 799, запити на публічну інформацію – 121. Серед звернень громадян найбільше було таких, що стосувалися порушень трудового законодавства на підприємствах і в організаціях, невиплат заробітної плати, розрахункових і лікувальних тощо.

Із загальної кількості звернень (6587) станом на 1.01.2020 року нині перебувають на розгляді – 357 звернень, вирішено самостійно (позитивно) – 92, дано роз’яснення по 5800 зверненням, перенаправлено за належністю – 192, отримано анонімних – 146 звернень.

У секторі звернень громадян та доступу до публічної інформації ГУ Держпраці у Київській області нагадують, що заяви можуть подаватися громадянами, до яких були здійснені неправомірні дії керівництва підприємства та подаватися особисто або через третю особу при наявності відповідної довіреності, завіреної нотаріально.

Щодо наявного уточнення про не розкриття заявника, то в Конвенції Міжнародної організації праці №81 від 1947 року (ратифіковано Законом №1985-IV (1985-15) від 08.09.2004 року) у статті 15 йдеться: «слід вважати абсолютно конфіденційним джерело будь-якої скарги, доведеної до їхнього відома, на недоліки або порушення правових норм і утримуватися від повідомлення роботодавцю або його представнику про те, що інспекційне відвідування було проведене у зв’язку з отриманням такої скарги».

Звернутися громадяни до ГУ Держпраці у Київській області можуть надіславши звернення на електронну адресу: 10kv@dsp.gov.ua. До Державної служби України з питань праці: zvern@dsp.gov.ua.