На засіданні колегії управління Держпраці у Миколаївській області проаналізували стан виробничого травматизму, пов’язаного з дорожньо-транспортними пригодами, у 2017 році
21 грудня 2017На засіданні колегії управління Держпраці у Миколаївській області розглянуто питання травматизму в області та місті Миколаєві внаслідок дорожньо-транспортних пригод та заходи з підвищення ефективності наглядової діяльності, профілактики виробничого травматизму.
Перший заступник начальника управління Держпраці у Миколаївській області Яна Скуратовська поінформувала, що у 2017 році найбільша кількість нещасних випадків зареєстрована в місті Миколаєві – 86 % від загальної кількості. Аналіз причин виробничого травматизму свідчить, що 87 % нещасних випадків сталося через порушення трудової і виробничої дисципліни (невиконання вимог інструкцій з охорони праці). Працівники, трудова діяльність яких пов’язана з транспортними засобами, мають високі ризики, які потребують належної організованості.
Головний державний інспектор відділу організації державного нагляду, організаційно-аналітичного забезпечення, розслідування та обліку виробничого травматизму управління Держпраці у Миколаївській області Микола Бешевець окреслив причини та обставини, що призвели до травмування працівників у 2017 році. «Вимоги нормативних актів з охорони праці, втілені на папері та не реалізовані у реальному житті», – зазначив доповідач.
Участь у колегії взяли також відповідальні за стан охорони праці підприємств Миколаївщини, де сталися нещасні випадки. У своїх виступах вони повідомили про заходи, проведені на підприємствах з метою профілактики виробничого травматизму.
На засіданні йшлося і про здійснення наглядової діяльності та відповідальність за порушення законодавства з питань охорони праці. Зазначалося, що незадовільний технічний стан обладнання та недоліки в організації системи охорони праці є причинами, які впливають на стан виробничого травматизму, у тому числі на транспорті. Для ефективної профілактики виробничого травматизму необхідно аналізувати причини травматизму, а також змінювати ставлення працівників до власної безпеки та безпеки оточуючих.