Луганська область: інспектором ГУ Держпраці проведено нараду щодо оптимізації збору та використання даних з охорони праці
26 листопада 2019Головним державним інспектором відділу державного нагляду в АПК, СКС на транспорті і у зв’язку Управління нагляду в промисловості і на об’єктах підвищеної небезпеки Головного управління Держпраці у Луганській області було проведено нараду на тему: «Оптимізація збору та використання даних з охорони праці» для керівництва та працівників Новоайдарської районної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Лабораторія).
Метою заходу було обговорення актуальних питань стану охорони праці у зазначеній організації з метою підготовки до роботи в зимовий періоду та попередження зростання травматизму. На нараді були заслухані і розглянуті наступні питання:
- Інформація, щодо основних вимог безпеки в галузі:
- проведення навчання з працівниками зайнятих на роботах підвищеної небезпеки;
- проходження працівниками медичних оглядів та їх періодичність;
- забезпечення працівників засобами індивідуального захисту;
- вимоги безпеки та охорони праці при роботі з автоклавами;
- вимоги безпеки та охорони праці з електробезпеки.
- Аналіз стану промислової безпеки в галузі на підприємствах району та Луганської області.
Наприкінці наради інспектор ГУ Держпраці у Луганській області відповів на додаткові питання присутніх та надав низку консультацій. Директору Лабораторії були надані роз’яснення щодо проведення навчання з працівниками зайнятих на безпечних роботах та проведення інструктажів з охорони праці. Працівникам лабораторії було надано консультації з безпечного користування автоклавами.
За результатом проведення наради її учасники постановили:
- Отримані на нараді відомості застосовувати в подальшій роботі при створенні умов праці у лабораторії, відповідно до нормативно – правових актів.
- Посилити контроль з боку керівництва лабораторії за безпечним виконанням робіт і дотриманню трудової і виробничої дисципліни працівниками.