ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у 2022 році
12 серпня 2022ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів за 2022 рік
Робота зі зверненнями громадян у Держпраці та її територіальних органах спрямована на забезпечення громадян їх конституційного права на звернення та створення належних умов дляреалізації цього права відповідно до вимог чинного законодавства.
У 2022 році до Держпраці та її територіальних органів надійшло 21350 звернень громадян, з них 667 – колективних, у яких звернулися 33139громадян.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.01.2023 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 18604 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 494 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 113 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 97 звернення; у стадії розгляду – 2042 звернення.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у І кварталі 2022 року
У I кварталі 2022 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 6118 звернень громадян, з них 166 – колективні, у яких звернулися 8914 громадян.
Із зазначеної кількості звернень:
- 1954 письмових звернень (31,94% від загальної кількості);
- 296 звернень (4,84%) – отриманих під час особистого прийому громадян;
- 96 звернень (1,57%), що надійшли через уповноважену особу;
- 1223 звернень (19,99%) – через органи влади;
- 109 звернень (1,78%) – через засоби масової інформації;
- 2440 звернень (39,88%) – від Державної установи „Урядовий контактний центр”.
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.04.2022 року розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 5197 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 195 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 47 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 33 звернення; на стадії розгляду – 646 звернень.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
Територіальними органами Держпраці також забезпечено відповідні умови для реалізації громадянами конституційного права на звернення та особистий прийом.
ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у ІІ кварталі 2022 року
У ІI кварталі 2022 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 5007 звернень громадян, з них 166 – колективних, в яких звернулось 7105 громадян.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
- письмових звернень – 1942 (38,79% від загальної кількості);
- звернень, отриманих під час особистого прийому – 185 (3,69%);
- звернень, що надійшли через уповноважену особу – 33 (0,66%);
- через органи влади – 535 (10,69%), з них 22 звернення від Кабінету Міністрів України;
- від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 2312 (46,18%).
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.07.2022 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 4422 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 91 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 25 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 23 звернення; на стадії розгляду – 446 звернень.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у ІІІ кварталі 2022 року
У ІIІ кварталі 2022 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 5996 звернень громадян, з них 195– колективних, у яких звернулися 10435 громадян.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
- письмових звернень – 2544 (42,43% від загальної кількості);
- звернень, отриманих під час особистого прийому – 206 (3,44%);
- звернень, що надійшли через уповноважену особу – 69 (1,15%);
- через органи влади – 565 (9,42%), з них 21 звернення від Кабінету Міністрів України;
- від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 2612 (43,56%).
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.10.2022 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 5218 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 127 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 27 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 26 звернень; у стадії розгляду – 598 звернень.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.
ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у ІV кварталі 2022 року
У ІV кварталі 2022 року до Держпраці та її територіальних органів надійшло 4229 зверненьгромадян, з них 140– колективних, у яких звернулися 6685 громадян.
Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:
Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 19.01.2023 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 4119 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 81 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 16 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 13 звернень; у стадії розгляду – 352 звернення.
Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.