gov.ua Державні сайти України
Пошук

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби  України з питань праці та її територіальних міжрегіональних управлінь у 2023 року

18 квітня 2023

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби  України з питань праці та її територіальних міжрегіональних управлінь у І кварталі 2023 року

У I кварталі 2023 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 4084 звернення громадян, з них  128 – колективних, у яких звернулися 6297 громадян.

Із зазначеної кількості звернень:

  • 1700 письмових звернень (41,63% від загальної  кількості);
  • 176 звернень (4,31%) – отриманих під час особистого прийому громадян;
  • 93 звернення (2,28%), що надійшли через уповноважену особу;
  • 468 звернень (11,46%) – через органи влади;
  • 1 звернення (0,02%) – через засоби масової інформації;
  • 1646 звернень (40,30%) – від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.04.2023 року розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 3537 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 109 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 20 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 9  звернень; у стадії розгляду – 409 звернень.

Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів у ІІ кварталі 2023 року

У ІI кварталі 2023 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 4038 звернень громадян, з них  126 – колективних, в яких звернулось 7044 громадянина.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:

  • від громадян поштою (електронною поштою) – 1586 (39,28% від загальної  кількості);
  • звернень, отриманих під час особистого прийому – 137 (3,39%);
  • звернень, що надійшли через уповноважену особу – 84 (2,08%);
  • через органи влади – 520 (12,88%), з них 70 звернень від Кабінету Міністрів України;
  • від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 1711 (42,37%).

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 17.07.2023 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 3458 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 116 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 10 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 12 звернень; на стадії розгляду – 442 звернення.

Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів у ІІІ кварталі 2023 року

У ІIІ кварталі 2023 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 4864 звернення громадян, з них  143– колективних, у яких звернулися 6710 громадян.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:

  • письмових звернень – 2121 (43,61% від загальної  кількості);
  • звернень, отриманих під час особистого прийому – 203 (4,17%);
  • звернень, що надійшли через уповноважену особу – 91 (1,87%);
  • через органи влади – 471 (9,68%), з них 58 звернень від Кабінету Міністрів України;
  • від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 1978 (40,67%).

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.10.2023 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 3881 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 175 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 11 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 3 звернення; у стадії розгляду – 794 звернення.

Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів у ІV кварталі 2023 року

У ІV кварталі 2023 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 4441 звернення громадян, з них  138– колективних, у яких звернулися 6118 громадян.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:

  • письмових звернень – 1851 (41,67% від загальної  кількості);
  • звернень, отриманих під час особистого прийому –214 (4,82%);
  • звернень, що надійшли через уповноважену особу – 70 (1,58%);
  • через органи влади – 400 (9,01%), з них 45 звернень від Кабінету Міністрів України;
  • від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 1906 (42,92%).

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 19.01.2024 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 3825 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 165 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 22 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 3 звернення; у стадії розгляду – 426 звернень.

Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів за 2023 рік

Робота зі зверненнями громадян у Держпраці та її територіальних органах спрямована на забезпечення громадян їх конституційного права на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог чинного законодавства.

У 2023 році до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 17428 звернень громадян, з них  535 – колективних, у яких звернулися 26170 громадян.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження надійшло:

  • письмових звернень – 7258 (41,65% від загальної  кількості);
  • звернень, отриманих під час особистого прийому – 730 (4,19%);
  • звернень, що надійшли через уповноважену особу – 338 (1,94%);
  • через органи влади –1859 (10,67%), з них 215 звернень від Кабінету Міністрів України;
  • через засоби масової інформації – 1 (0,01 %);
  • від Державної установи „Урядовий контактний центр” – 7242 (41,55%).

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.01.2024 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 16324 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 584 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 66 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 28 звернень; у стадії розгляду – 426 звернень.

Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.