Житомирщина: з соціальними партнерами про результати здійснення спільних заходів у напрямі подолання незадекларованої праці в області
18 жовтня 2019В ГУ Державної податкової служби України у Житомирській області відбулось засідання обласної робочої групи з питань здійснення заходів по виявленню фактів використання праці неоформлених працівників під головуванням першого заступника начальника ГУ Пенсійного фонду України в Житомирській області Олега Шмагуна.
Учать у засіданні взяла заступник начальника Управління Держпраці у Житомирській області Світлана Возна та представники ГУ Державної податкової служби України у Житомирській області, ГУ юстиції, ГУ ПФУ в Житомирській області, а також Житомирської обласної державної адміністрації.
Під час заходу підвели підсумки здійснення спільних заходів по виявленню фактів використання праці неоформлених працівників, інформаційно-роз’яснювальної роботи з суб’єктами господарювання області щодо дотримання вимог трудового законодавства, рейдів робочих груп з питань легалізації трудових відносин у регіоні, а також обговорили проблемні питання та шляхи їх вирішення.
Зокрема, Світлана Возна поінформувала соціальних партнерів, що в рамках реалізації Плану спільних заходів з детінізації доходів громадян та зайнятості населення на 2019 рік, з початку року у районах та містах області відбулось 318 засідань районних та міських робочих груп, під час яких з питань дотримання трудового законодавства доповідали 1718 керівників підприємств області. За результатами проведеної спільно з соціальними партнерами роботи, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, легалізовано у 1,5 рази більше громадян – 7140. Найбільше легалізованих найманих працівників у м. Житомирі, м. Коростені, Коростишівському, Новоград-Волинському, Житомирському, Попільнянському та Олевському районах Житомирщини. Проведення цієї роботи сприяло збільшенню надходжень до бюджетів усіх рівнів.
За результатами обговорення питань, учасники засідання узгодили подальші спільні дії у напрямі подолання незадекларованої праці в області.