gov.ua Державні сайти України
Пошук

Пояснювальна записка до проекту Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення””

16 вересня 2015

 

  1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення””    (далі – законопроект) розроблений Державною службою України з питань праці на виконання пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. № 442 „Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади”.

Зазначеною постановою утворено Державну службу України з питань праці, на яку покладено виконання функцій, у тому числі, з реалізації державної політики у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників, які виконувала Держсанепідслужба.

На сьогодні, відповідно до Закону України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” функції, що стосуються реалізації державної політики у сфері гігієни праці закріплені за Державною      санітарно-епідеміологічною службою України. Для чіткого розмежування та недопущення дублювання функцій між службами необхідно внести зміни до цього Закону.

  1. Мета і шляхи її досягнення

Мета розроблення законопроекту – розподіл функцій між Державною санітарно–епідеміологічною службою України та Державною службою України з питань праці у частині реалізації державної політики у сфері гігієни праці шляхом внесення змін до Закону України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”.

  1. Правові аспекти

Основоположними нормативно-правовими актами у сфері регулювання законопроекту є: Закон України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. № 442 „Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади”, від 11 лютого 2015 р. № 96 „Про затвердження Положення про Державну службу України з питань праці”.

  1. Фінансово-економічне обґрунтування

Прийняття законопроекту не потребує виділення додаткових коштів із загального фонду державного бюджету.

 

 

  1. Позиція заінтересованих органів

Законопроект потребує погодження Міністерством охорони здоров’я України, Міністерством соціальної політики України, Міністерством фінансів України, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та проведення правової експертизи Міністерством юстиції України.

 

  1. Регіональний аспект

Законопроект не стосується розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

 

  1. 61. Запобігання дискримінації

У законопроекті відсутні положення, які містить ознаки дискримінації.

 

  1. Запобігання корупції

Законопроект не містить правил і процедур, які мають ризики вчинення корупційних правопорушень. Громадська антикорупційна експертиза законопроекту не проводилася.

 

  1. Громадське обговорення

Законопроект та пояснювальна записка до нього оприлюднені на офіційному веб-сайті Держпраці (www.dsp.gov.ua.)

 

  1. Позиція соціальних партнерів

Законопроект стосується соціально-трудової сфери та потребує погодження із Спільним представницьким органом сторони роботодавців на національному рівні та Спільним представницьким органом репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні.

 

  1. Оцінка регуляторного впливу

Законопроект є регуляторним актом, а тому потребує погодження з Державною регуляторною службою України.

 

  1. 101. Вплив реалізації акта на ринок праці

Реалізація законопроекту не впливає на ринок праці.

 

  1. Прогноз результатів

Прийняття законопроекту дозволить розмежувати функції між Державною санітарно-епідеміологічною службою України та Державною службою України з питань праці на законодавчому рівні.

 

Голова Державної

служби України з питань праці                                                            Р. Чернега