gov.ua Державні сайти України
Пошук

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у 2020 році

15 травня 2020

Держпраці реалізує державну політику у сферах промислової безпекиохорони працігігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працюзайнятість населеннязагальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи.

Держпраці діє відповідно до Конституції України, законів України та на підставі Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96.

На офіційному веб-сайті Держпраці розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Держпраці, форма та порядок подання запитів на інформацію, розпорядником якої є Держпраці та її територіальні органи, форма для подання електронних звернень громадян до Держпраці, контактна інформація щодо посадових осіб Держпраці

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли

до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів

у І кварталі 2020 року

У I кварталі 2020 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 9960 звернень громадян, з них  407 – колективні, у яких звернулися 14366 громадян.

Із зазначеної кількості звернень:

  • 2751 письмове звернення (27,62% від загальної  кількості);
  • 1113 звернень (11,17%) – отримані під час особистого прийому громадян;
  • 154 звернення (1,55%) надійшли через уповноважену особу;
  • 1950 звернень (19,58 %) – через органи влади;
  • 238 звернень (2,39 %) – через засоби масової інформації;
  • 3754 звернення (37,69%) – від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.04.2020 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 7696 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 455 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 84 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 119 звернень; на стадії розгляду – 1606 звернень.

Робота Держпраці спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.