ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів у 2019 році

Держпраці реалізує державну політику у сферах промислової безпекиохорони працігігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працюзайнятість населеннязагальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи.

Держпраці діє відповідно до Конституції України, законів України та на підставі Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96.

На офіційному веб-сайті Держпраці розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Держпраці, форма та порядок подання запитів на інформацію, розпорядником якої є Держпраці та її територіальні органи, форма для подання електронних звернень громадян до Держпраці, контактна інформація щодо посадових осіб Держпраці

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли

до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів

у І кварталі 2019 року

У I кварталі 2019 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло  9132 звернення громадян, з них  145 звернень – колективні.

Із зазначеної кількості звернень:

  • 2655 письмових звернень (29,07 % від загальної їх кількості);
  • 1140 (12,48 %), які надійшли під час особистого прийому громадян;
  • 2910 (31,87 %) – від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.04.2019 розглянуто, надано відповіді та роз’яснення на 6679 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 368 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 304 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 163 звернення; на стадії розгляду – 1475 звернень.

 

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли

до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів

у ІІ кварталі 2019 року

У IІ кварталі 2019 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 9541 звернення громадян, з них 169 звернень – колективні.

Із зазначеної кількості звернень:

  • 2381 письмове звернення (24,96 % від загальної їх кількості);
  • 963 (10,09 %), які надійшли під час особистого прийому громадян;
  • 3542 (37,12 %) – від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що станом на 15.07.2019 року структурними підрозділами Держпраці надані відповідні роз’яснення та необхідна інформація на 7124 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 412 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 401 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 147 звернень; знаходяться у стадії розгляду – 1335 звернень.

Translate »