ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до Державної служби України з питань праці та її територіальних органів

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли

до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів

у І кварталі 2017 року

Держпраці реалізує державну політику у сферах промислової безпекиохорони працігігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працюзайнятість населеннязагальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи.

Держпраці діє відповідно до Конституції України, законів України та на підставі Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96.

На офіційному веб-сайті Держпраці розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Держпраці, форма та порядок подання запитів на інформацію, розпорядником якої є Держпраці та її територіальні органи, контактна інформація щодо посадових осіб Держпраці.

У I кварталі 2017 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 13348 звернень громадян, з них 406 звернень – колективних.

Із зазначеної кількості звернень:

  2128 письмових звернень (15,9 % від загальної їх кількості);

  1083 (8,1 %), які надійшли під час  особистого прийому громадян;

  7229 (54,2 %) від державної установи „Урядовий контактний центр”.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що станом на 15.04.2017 року структурними підрозділами Держпраці надані відповідні роз’яснення та необхідна інформація на 11538 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 446 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 1747 звернень; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 199 звернень; знаходяться у стадії розгляду – 1810 звернень.

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли

до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів

у ІІ кварталі 2017 року

У IІ кварталі 2017 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 10085 звернень громадян, з них 335 – колективних.

Із зазначеної кількості звернень:

  2102 письмових звернення (20,8 % від загальної їх кількості);

  858 (8,5 %), які надійшли під час  особистого прийому громадян;

  4142 (41,1 %) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

Стосовно результатів розгляду звернень слід зазначити, що станом на 15.07.2017 структурними підрозділами Держпраці надані відповідні роз’яснення та необхідна інформація щодо 9213 звернень, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 308 звернень; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 632 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 121 звернення; перебувають на розгляді – 872 звернення.

ДОВІДКА

про роботу із зверненнями громадян, які надійшли

до Державної служби  України з питань праці та її територіальних органів

у ІІІ кварталі 2017 року

Держпраці реалізує державну політику у сферах промислової безпекиохорони працігігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працюзайнятість населеннязагальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи.

Держпраці діє відповідно до Конституції України, законів України та на підставі Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96.

На офіційному веб-сайті Держпраці розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Держпраці, форма та порядок подання запитів на інформацію, розпорядником якої є Держпраці та її територіальні органи, контактна інформація щодо посадових осіб Держпраці.

У IІI кварталі 2017 року до Держпраці та її територіальних органів  надійшло 8851 звернення громадян, з них 361 звернення – колективне.

Із зазначеної кількості звернень:

  1994 письмових звернення (22,5 % від загальної їх кількості);

  859 (9,7 %), які надійшли під час  особистого прийому громадян;

  3311 (37,4 %) від Державної установи „Урядовий контактний центр”.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що станом на 15.10.2017 структурними підрозділами Держпраці надані відповідні роз’яснення та необхідна інформація на 4834 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 271 звернення; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 443 звернення; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 148 звернень; перебувають на стадії розгляду – 1144 звернення.

 

 

 

Translate »